ATTĪSTĪBAS CENTRA ASNI vadītāja /

sertificēta audiologopēde

Kristīne Tipāne

Absolvējusi Rīgas Stradiņa universitāti rehabilitācijas fakultāti, ieguvusi bakalaura grādu
audiologopēdijā. Pēc Rīgas Stradiņa universitātes turpinājusi studijas Latvijas Universitātē, iegūstot
speciālā skolotāja, skolotāja-logopēda kvalifikāciju, Liepājas universitātē ieguvusi
pirmsskolas izglītības skolotāja kvalifikāciju. Turpina papildināt savas zināšanas specialitātē
regulāri apmeklējot dažādus kursus. Vairāk kā 10 gadu pieredze gan ārstniecībā, gan pedagoģijā, strādājot
gan kā audiologopēde, gan kā skolotāja – logopēde. Ir liela pieredze darbā ar bērniem ar īpašām
vajadzībām, bērniem ar dažādas pakāpes dzirdes traucējumiem u.c. saslimšanām. Ir ieguvusi miofunkcionālā speciālista sertifikātu, Silto graudu nodarbību sertifikātu, teipošanas sertifikātu, kā arī zīdīšanas konsultanta sertifikātu.
Kristīne ir cilvēks, kurš ar sirdi un dvēseli nododas savam darbam. Bērni pie viņas dodas ar patiku un atkal redzēšanās prieku. Pieņem klientus latviešu valodā (LV).

IMG_1026.JPG


SERTIFICĒTA AUDIOLOGOPĒDE

Solvita Grīva


2020.gadā absolvējusi Rīgas Stradiņa universitātes, Rehabilitācijas fakultātes programmu “Audiologopēdija”;
2021.gadā apgūta “Barboleta attīstošās metode”;
2021.gadā apgūta “Miofunkcionālā terapija - teorētiskais un praktiskais kurss” (Pirmā miofunkcionālā klīnika);
2022.gadā ieguvusi Audiologopēda sertifikātu;
2022.gadā kļuva par “Latvijas Audiologopēdu asociācijas” biedru;
2024.gadā apguvusi “Silto graudu attīstošo nodarbību vadīšanu”.
Audiologopēde Solvita regulāri papildina savas zināšanas dažādos semināros un kursos. 
Pieņem klientus latviešu valodā.

ATRODAS BĒRNA KOPŠANAS ATVAĻINĀJUMĀ!!!



SERTIFICĒTA AUDIOLOGOPĒDE / ABA terapeite

Agnese Fjodorova

2018.gadā absolvējusi Rīgas Stradiņa universitātes, Rehabilitācijas fakultātes programmu “Audiologopēdija”.
2016.gadā apgūts pamatkurss Oro-Miofunkcionālajā terapijā (OMFT) (Dr. Berry Verlinden, Nīderlande).
2018.gadā apgūts teipošanas pamatkurss “K-Taping for speech therapy”.
2019.gadā  apgūta pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma “Agrīnās attīstības izvērtēšana, izmantojot Minhenes       funkcionālās attīstības diagnostikas metodi”.
2021.gadā apgūta profesionālās pilnveides izglītības programma “Lietišķā uzvedības analīze (ABA – applied behavior analysis)”.
·2023.gadā apgūta “Barboleta attīstošā metode”.
Pieņem klientus latviešu valodā (LV) un krievu valodā (Ru)



LOGOPĒDE

Māra Antoneviča

2016. Gadā absolvējusi Liepājas Universitāti, ieguvusi profesionālo bakalaura grādu logopēdijā un skolotāja logopēda profesionālo kvalifikāciju. 
“Lasīšanas traucējumu profilakse 6-7 gadus veciem bērniem” pētījuma un referāta līdzautore Baltijas logopēdu 4. Kongresā, 2017. gadā.
2022. Gadā kļuva par Latvijas Logopēdu asociācijas biedru.
Apguva “Silto graudu attīstošo nodarbību vadīšanu”, 2024. gada janvārī.
Miofunkcionālā terapija - teorētiskais un praktiskais kurss (Pirmā miofunkcionālā klīnika) 2023. gadā.
“Barboleta attīstošā metode” apguva 2021. gada oktobrī.













RĪGAS STRADIŅA UNIVERSITĀTES AUDIOLOGOPĒDIJAS STUDIJU PROGRAMMAS STUDENTE 

ANŽELIKA RIMJANE


Rīgas Stradiņa universitātes Audiologopēdijas studiju programmas 4. kursa studente
Esmu savas profesionālās izaugsmes ceļā un pilnveidoju savas prasmes, lai iegūtu pieredzi un sasniegtu jaunas virsotnes savā darbā.
Valodas - latviešu, krievu
image0-1.jpeg

Sertificēta ergoterapeite 

JANA BERNADSKA

Esmu sertificēta ergoterapeite un pediatrijas jomā strādāju kopš 2011. gada. Mana profesionālā pieredze aptver darbu ar bērniem ar dažādiem attīstības traucējumiem, tostarp ar kustību, uztveres, komunikācijas un uzvedības grūtībām. Ikdienā strādāju gan individuāli ar bērniem, gan sadarbojos ar ģimenēm un pedagogiem, lai veicinātu bērna spēju pilnvērtīgi piedalīties ikdienas dzīvē – spēlēs, mācībās un sadzīvē. Savā praksē integrēju sensorās integrācijas pieejas elementus, alternatīvās komunikācijas  risinājumus, kā arī darbā izmantoju spēles terapijas principus un attīstības balstītas pieejas. Īpašu uzmanību pievēršu bērna funkcionālo prasmju izvērtēšanai un attīstīšanai caur mērķtiecīgām, nozīmīgām aktivitātēm. Pastāvīgi pilnveidoju savas profesionālās zināšanas gan ergoterapijā, gan saistītajās zinātnēs – bērnu attīstībā, neiroloģijā, psiholoģijā un komunikācijā. Regulāri piedalos kursos, konferencēs un profesionālās apmācībās, lai nodrošinātu mūsdienīgu, uz pierādījumiem balstītu pieeju saviem klientiem.

Esmu aktīva Latvijas Ergoterapeitu asociācijas valdes locekle un lektore RSU, sniedzot ieguldījumu jauno speciālistu sagatavošanā. Ikdienā strādāju arī izglītības iestādē – attīstības centrā bērniem ar smagiem un daudzveidīgiem attīstības traucējumiem.

Mans profesionālais mērķis – atbalstīt katra bērna attīstību, stiprināt viņa iespējas kļūt patstāvīgam un būt aktīvai, pilntiesīgai sabiedrības daļai.

04bbf9b3-3298-4807-810c-16c2c101cd3e.JPG





Fizioterapeite 

ZINAIDA GRIŠČENKO

Spēju strādāt komandā un patstāvīgi. Esmu komunikabla un toleranta, ātri apgūstu jaunu informāciju un ir augsta atbildības sajūta. Protu aizstāvēt un argumentēt savu viedokli, rast risinājumus un ātri pieņemt lēmumus. 

Rīgas Stradiņa universitāte

BAKALAURA GRĀDS ZINĀTNĒ

Profesionālais Bakalaura grāds veselības aprūpē un

2024 Rīga fizioterapeita kvalifikācijā

Rīgas Stradiņa universitāte

BAKALAURA GRĀDS ZINĀTNĒ

Profesionālais Bakalaura grāds veselības aprūpē un

2020 Rīga uztura speciālista profesionālā kvalifikācijā

IZGLĪTOJOŠO NODARBĪBU VADĪTĀJA: 

Nodarbību vadīšana bērniem un pusaudžiem visā Latvijā

jūlijs 2020 - Pašlaik
 Izglītojošo projektu ietvaros, tostarp “Man ir stiprs

mugurkauls”, "Traumatisma profilakse" (uz doto brīdi ir novadītas > 500 nodarbības).

Valodu zināšanas: Krievu C2; Latviešu C1; Angļu B1.

Mani mīļakie hobiji ir pārgājieni un dejošana, ceļošana un pastaigas pie dabas.


page1image26597264.png